POSTGRADO EN TCI > 21ª PROMOCIÓN

Información
Contenido
Inscripciones
Equipo docente
Fechas talleres
Lugar

Omar Darío Gulchin

Formació Acadèmica

  • 2009 / Certificat CAP especialitat en anglès, Universitat de Lleida.
  • 2002 / Màster en Didàctica de la Llengua (Diploma d’Estudis Avançats). UAB, Barcelona.
  • 1995 / Magisteri especialista en anglès (Magisteri Bilingüe acreditat pel Departament d’Educació de Califòrnia, els EUA).
  • 1992 / Llicenciatura en Periodisme, *Univ.*Nac. de Llomes de Zamora. Buenos Aires. l’Argentina (Homologat per la Universitat Autònoma de Barcelona).

Formació Terapèutica

  • 2018 – 2019 / Formació en TCI: Treball Corporal Intergratiu a càrrec de Luis Carbajal Pérez.
  • 2012 – 2017 / Formació en Psicoteràpia Clínica Integrativa de IPETG a càrrec de Juanjo Albert Gutiérrez. Alacant.
  • 2015 / Formació en Coaching Ontològic segons el model de Rafael Echeverría.
  • 2013 – 2016 / Supervisió Individual amb Luis Carbajal.
  • 2009 – 2012 / Supervisió Grupal en Aula Gestalt amb Cristina Nadal.
  • 2006 – 2009 / Supervisió Grupal en el Institut Gestalt amb Joaquim Maloquer, Paco Sanchez, i Mireia Darder.
  • 2007 / Diplomat en Pedagogia Sistèmica segons el model de Constel·lacions de Bert Hellinger (150 hores). Institut Gestalt. Barcelona. Espanya.
  • 2001 – 2006 / Programa SAT de Psicoteràpia Integrativa dirigit per Claudio Naranjo. Burgos.
  • 2005 / Formació en Teràpia Gestalt – Institut Gestalt, Barcelona. Tutor: Francesc Codina.
  • 2002 / Programació Neurolingüística: (60 hores) Mòduls de Comunicació. Area dirigida per Vicens Oliver, Institut Gestalt, Barcelona, Espanya.

Experiència Professional

  • 2005 –present / Terapeuta Gestáltic per a adults, parelles i adolescents. Individual i Grups.
  • 2015 / Tallers de Cos i Comunicació per a Coaches Novelles. Buenos Aires. l’Argentina.
  • 2015 / Jornada sobre Creativitat per al Desenvolupament Personal. Dones del Grup Young President’s *Organization, capítol de Barcelona.
  • 2014 / Acompanyament a terapeutes en el projecte de treball amb nens/as en centre d’acolliment: *CRAE El Mas (*Guelba, Sant Celoni).
  • 2014 / Tallers per a Terapeutes i Coaches: Presència i Comunicació en la relació d’ajuda.
  • 2014 / Formador en *Coaching d’Equips a càrrec de *Ethel Cabrera. Comunicació, Conflicte i Col·laboració.
  • 2013 – 2014 / Grup d’Acompanyament al Dol. Grup d’Acompanyament en l’Ansietat.
  • 2012 – present / Grup de Resiliència per a gent en desocupació, Taller d’Escriptura, Creativitat i Creixement Personal, Grup d’Acompanyament al duel, Xerrades de *Coaching per a pares per a CreSer Teràpia, en col·laboració amb *Ethel Cabrera. Web: www.creserterapia.com
  • 2012 / Jornada sobre la Identitat per a Dones del Grup Young President’s Organization, capítol de Barcelona.
  • 2011 – 2012 / Tècnic d’Orientació i Inserció Laboral. Programa Activa’t *per la *Ocupació. Barcelona Activa. Ajuntament de Barcelona. Formació d’Adults per a dotar d’eines i estratègies en la cerca de treball. Exercicis d’Autoconeixement. Orientació, acompanyament i assessorament individualitzat en entrevistes i tutories. Barcelona.
  • 2008 – 2013 / *Coaching/Assessorament per a Pares, assessorament a famílies. Treball per tasques i objectius cap al canvi i la presa de decisions en adolescents i els seus pares.
  • 2003 – 2015 / Tutor Privat/ Especialista en Metodologies d’Estudi, (coordinador del Centre .
    Compassar de Solucions Educatives fins a 2009), per a nens i adolescents. Intervencions pedagògiques i psicològiques per a superar el fracàs escolar. Reeducació d’alumnes amb *TDAH. Co-director de *CreSer Teràpia: A càrrec de l’àrea educativa.
  • 2008 / *Co-dissenyador i coordinador pedagògic i logístic de la Jornada “*Famílies en *Xarxa: *Família, *Educació i *Noves *Tecnologíes” organitzada per Districte Digital@22 i el Centre de Recursos de *Sant Martí. Per a famílies dels centres d’educació primària i secundària. Educació emocional i tecnologies.
  • 2003 / “Lideratge i Intel·ligència Emocional”: *Co-coordinador i Facilitador del projecte.
    per a l’empresa *Paradis, de comunicació i estratègies de *coaching. Barcelona.
  • 2001 – 2013 / Professor d’anglès a Espanya per a nens, adolescents i adults; classes privades individuals i grupals Tallers en Centres Cívics i a l’Escola Oficial d’Idiomes.
  • 1995 – 2000 / Maestro Bilingüe de 4t i 5è grau d’Immersió en Español/anglès de l’Escola Bona Vista, dependent del Districte Escolar de San Francisco, Califòrnia, els EUA.
  • 1986 – 1993 / Professor d’Institut (secundària i batxillerat) d’anglès i assignatures de ciències socials en diferents escoles públiques i privades de Buenos Aires, l’Argentina.
  • 1987 – 1993 / Reeducador per a nens amb dificultats d’aprenentatge entre 8 i 17 anys en col·laboració amb les escoles dels estudiants i psicopedagogs. Buenos Aires, Argentina.

Assessorament i formació del professorat

  • 2008 – 2016 / Assessorament Pedagògic a Escoles Definició d’objectius i plans per a integrar als estudiants en el seu mig escolar, millorar la seva autoestima, convivència i potencial acadèmic. Reeducació d’alumnes amb *TDAH. Intervencions per al grup classe.
  • 2005 – 2013 / Professor de diversos cursos de Formació Contínua del Professorat en escoles concertades i públiques (Centre de Recursos del Districte de Sant Martí) sobre Resolució de Conflictes, Dinàmiques de Grup, Lideratge del Docent.
  • 2004 – 2005 / Co-Facilitador Taller de *Cuentacuentos “L’explicació de contes a Educació Infantil i Primària”: dinàmica de grup i tècniques teatrals alumnes de magisteri.UAB.
  • 2001 – 2002 / Assistent de Tutoria de Pràctiques de futurs mestres amb especialitat en Llengua Estrangera, en relació amb el projecte de Recerca de Doctorat, UAB, Barcelona.
  • 1996 – 2000 / Tutor de Pràctiques d’Estudiants del Magisteri bilingüe a San Francisco State University, Califòrnia.
  • 1996 – 1998 / Mentor de Mestres Principiants (1r i 2n. any a l’aula) per al Programa *BTSA, del Centre de Desenvolupament del Districte Escolar de San Francisco.